lp | Imię i nazwisko | Tytuł | |
1. | Maciej Tanaś | Między wolnością a zniewoleniem człowieka w przestrzeni mediów cyfrowych. Primum non nocere – po pierwsze nie szkodzić | |
2. | Małgorzata Makiewicz | „Środek do celu – jak wspomagać edukację matematyczną” | |
3. | Maciej Tanaś | Pedagogiczny testament Profesora Andrzeja Jaczewskiego, | |
4. | Małgorzata Makiewicz | Matematyka w obiektywie w siedzibie Senatu Rzeczypospolitej Polskiej | |
5. | Maciej Tanaś, Volodymyr Szachow: | Щодо потреби комплементарної освіти після пандемії (O potrzebie kształcenia komplementarnego po pandemii), | |
6. | Małgorzata Makiewicz | Math & Art. Reprezentacje enaktywne w edukacji matematycznej – badania w działaniu | |
7. | Małgorzata Makiewicz, Konrad Michalak |
Reflections on the Formation of a Child’s Mathematical Culture at the Beginning of School Maturity | |
8. | Marta Wrońska | Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej | |
9. | Małgorzata Makiewicz | Fotografia uwrażliwia na piękno matematyki | |
10. | Małgorzata Makiewicz | Rozważania o dwóch strategiach badawczych pedagogiki. Indukcyjny i dedukcyjny tok wnioskowania | |
11. | Magdalena Ciesielska | Tyflomatematyczny przewodnik turystyczny po Polsce | |
12. | Agnieszka Urbaniak | Maths&English. Rozbudzanie zainteresowań i uzdolnień matematyczno-językowych u małych dzieci. | |
13. | Barbara Kalinowska-Witek | Talent pedagogiczny czy mistrzostwo w zawodzie? – być skutecznym nauczycielem-wychowawcą | |
14. | Urszula Podleżańska | Wykorzystanie zabaw ruchowych w nauczaniu matematyki | |
15. | Zdzisław Pogoda | Uczmy (się) dostrzegać matematykę wokół nas | |
16. | Tomasz Szwed | Fotoedukacyjne inspiracje na gruncie matematyki | |
17. | Michał Szurek | Kamienie milowe w rozwoju matematyki. | |
18. | Joanna Zalewska | Strategie intelektualne stosowane przez uczniów klasy trzeciej w rozwiązywaniu zadań matematycznych | |
19. | Małgorzata Makiewicz, Konrad Michalak | Cykl 10 filmów – spotów dydaktycznych przygotowanych w ramach Projektu MEiN „Fotoedukacja – matematyczny konkurs fotograficzny z programem ambasadorskim” | |
20. | Zdzisław Pogoda | W zdrowym ciele zdrowy duch. O nauczaniu matematyki bez książki i zeszytu. | |
21. | Klaudia Niewiadomska | Inne spojrzenie na matematykę | |
22. | Julia Połeć | Jak odmieniło się moje spojrzenie na matematykę? Autorefleksja etnograficzna. | |
23. | Oliwia Wasiak, Maria Kąca | Dodawanie i odejmowanie – na palcach i innych zbiorach zastępczych | |
24. | Dorota Maria Pietraszewska | Psychologia trudności matematycznych u dzieci. | |
25. | Kurier Szczeciński | Matematyka w obiektywie | |
26. | Małgorzata Cywińska | Edukacyjny wymiar konfliktów interpersonalnych dzieci w perspektywie globalizacji | |
27. | Wojciech Walat | Homo interneticus – wyzwanie dla współczesnej edukacji |